Πέμπτη 11 Ιουλίου 2019

Κορυφαίος Άνδρας αθλητής των Η.Π.Α. ο Γιάννης!


Άλλη μια μεγάλη διάκριση για τον Ελληνικό αθλητισμό και το μπάσκετ μας με την βράβευση του Γιάννη Αντετοκούνμπο ως καλύτερου αθλητή στις Η.Π.Α. για το έτος 2019 από το ESPN! Το βραβείο μαζί με αυτό του καλύτερου παίχτη του NBA του το παρέδωσαν σε μια μεγάλη τελετή η πανέμορφη ηθοποιός  Christina Hendricks και ο Μεξικάνος ηθοποιός Eugenio Derbez.




«Αυτός ο λόγος δεν θα είναι σαν αυτός που έβγαλα όταν πήρα το βραβείο του MVP. Δεν θα κλάψω σήμερα. Σαν παιδί ποτέ δεν σκέφτηκα ότι θα κερδίσω ένα τέτοιο βραβείο. Αυτό δείχνει πως όταν δουλεύεις σκληρά και πιστεύεις στα όνειρά σου κάτι σαν αυτό μπορεί να συμβεί.
Καταρχάς ευχαριστώ τον Θεό, πάντα θέλω να το κάνω αυτό επειδή με ευλόγησε με αυτό το απίστευτο ταλέντο και με έβαλε στην θέση να είμαι πετυχημένος. Χωρίς αυτόν δεν θα ήμουν εδώ, κάνοντας αυτό που αγαπάω, εκπληρώνοντας το όνειρό μου. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τους αδελφούς μου, τη μητέρα μου, τον πατέρα μου, την κοπέλα μου. Σας ευχαριστώ που με προσέχατε όλη την σεζόν και μου αντέξατε. Σας αγαπάω μέχρι θανάτου. Ευχαριστώ όλους όσοι με βοήθησαν να φτάσω μέχρι εδώ: Τους συμπαίκτες μου, το Μιλγουόκι, η χώρα μου, οι φαν μου, σας αγαπάω μέχρι θανάτου. Ελπίζω αν συνεχίσω να δουλεύω τόσο σκληρά θα έρθουν κι άλλα βραβεία».



Ο Γιάννης αναδείχθηκε ο καλύτερος ανάμεσα στους Μούκι Μπετς (Μπόστον Ρεντ, μπέιζμπολ), Μπρουκς Κέπκα (γκολφ) και Πάτρικ Μαχόμς (Κάνσας Σίτι Τσιφς, NFL).



Δεν υπάρχουν σχόλια: