Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

Ψηφίστε για να ελευθερωθεί η Καρόλα Ρακέτε!


Ψηφίστε εδώ για να ελευθερωθεί η Καρόλα Ρακέτε που πήγε κόντρα στην ξενοφοβική ακροδεξιά κυβέρνηση της Ιταλίας και έσωσε 40 ταλαιπωρημένους μετανάστες που δεν μπορούσαν να εισέλθουν στο λιμάνι λόγω του αποκλεισμού τους από τις αρχές. Η Καρόλα όμως έσπασε αυτό τον αποκλεισμό με το πλοίο της Sea-Watch 3 και τους αποβίβασε στο λιμάνι της Λαμπεντούζα.



Οι ιταλικές αρχές συλλάβανε την Καρόλα και την έχουν κατ'οίκον περιορισμό ενώ κατέσχεσαν και το γερμανικό πλοίο. Υπάρχουν διεθνείς αντιδράσεις από όλον τον κόσμο που  ζητάνε να απελευθερωθεί η Καρόλε και να μην δικαστεί επειδή απλώς είχε την ανθρώπινη ευαισθησία να βοηθήσει τόσο κόσμο.


«Η ζωή μου ήταν εύκολη, μπόρεσα να φοιτήσω σε τρία πανεπιστήμια και στα 23 μου ήμουν απόφοιτη. Είμαι λευκή, Γερμανίδα, γεννήθηκα σε μια χώρα πλούσια με ένα διαβατήριο «σωστό». Όταν τα συνειδητοποίησα όλα αυτά, ένιωσα ότι έχω ηθική υποχρέωση να βοηθήσω όσους δεν είχαν τις ίδιες ευκαιρίες με εμένα»


Η Καρόλα Ρακέτε αντιμετωπίζει ποινή κάθηρξης ως και 10 έτη. Όμως δεν είναι μόνη της χιλιάδες άνθρωποι υπογράφουν για την απελευθερωσή της και την υποστηρίζουν σε όλο τον κόσμο.





Δεν υπάρχουν σχόλια: